CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, November 6, 2008

发型。。换换换!!

突然我有种冲动想要把现时的发型给换了,毕竟已用了好几年了。可是理发师曾经告知我,我的头上有两个“转”,不太适合于其他任何的发型。况且我的发质较直较硬,所以每当头发长了就会好像红毛丹一样长出来。从小到大我都是短头发,所以很想看一下长发的我会长得什么模样,不知会像个流氓还是一个野人呢?发型标本如下:


有人说一种发型适合一个人必不代表也适合另一个人。 但我非常渴望王力宏的发型会适合我咯。各位试幻想看看,照片里的力宏的脸孔换成我的,会是怎么样?见到鬼吗??!!

6 声响屁!!:

Aeron said...

u really wan 2 noe ur face in lee hom hair style??
nid me 2 help u modify d photo 4 u??
haha....

★Mynń★ said...

aduh~like meet with ghost okay?! wakakakakaka.....~ who ask u is naughty boy...got 2 "thorns"..lulalalulalulalulale~

(",) said...

wow, want to say like that meh? It's hurt, u know? No lar, juz kidding... Really not suitable for my appearance in lee hom's hair style? Anyone here got photoshop? I want to see how will i look in lee hom's hair style, seriously. I think i need u to do me a favour, k? 12345....

Aeron said...

okok...u can check through ur friendster....i think u wil get shock!!! haha....

Kway said...

其實你現在都很帥了哦
我現在找照片來和你們的臉XD

(",) said...

哎唷,我也知道自己相当帅了:P但是想要变得更帅罢了吗!